életmód magazin

agarajz

Ember és szobanövény

2014. május 15. - agarajz

n_nike_v_gott_1400176064.jpg_2381x3385

Ezúttal a kedves Látogatóra bízom, mit ábrázol a soron lévő rajz. Azután jutottam erre, miután egymástól függetlenül megkérdeztem két barátomat, szerintük mi van a képen. Mindketten gondolkodás nélkül vágták rá a választ, mintha az teljesen egyértelmű lenne. Miszerint: „ez egy alkesz nő, aki a másféllityós Varga Irsai Olivérrel öntözi a szobanövényt”, illetve: „ez itt egy demens néni, aki üres üvegből locsolja a szobanövényt.”

Én másra gondoltam, legalábbis alkohol vagy demencia nem szerepelt benne. És Ti mit gondoltok? Szerintetek mi van a képen?

A bejegyzés trackback címe:

https://agarajz.blog.hu/api/trackback/id/tr256171969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István Zachar 2014.10.22. 10:09:37

Szerintem ez a parazita növény feromonokkal meg szánalmas, fonnyadt kinézetével rávette a nőt, hogy vegye őt meg, vigye haza, és táplálja fel, és a folyamat végére a növény dús lesz, a gazda meg már láthatóan elfonnyad. Így megy ez az idők hajnala óta, mióta csak létezik gazda és élősdi.

agarajz · agarajz.blog.hu 2014.10.25. 12:05:45

Egészen mostanáig nem hittem, hogy valaki képes kitalálni eredeti intuíciómat a képpel kapcsolatban, de Te véghez vitted a lehetetlent. Köszönöm Neked!

De mi az a feromon? Olyan, mint a fremen?
süti beállítások módosítása